
Usługi wynajmu wirtualnego biura cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ pozwalają uzyskać adres w cenionej lokalizacji i porządkują sprawy organizacyjne, a jednocześnie nie wiążą się z dużym kosztem dla przedsiębiorcy. Biuro rachunkowe TAX SAFE oferuje wynajem wirtualnego biura w Warszawie w jednym z 3 pakietów:
- srebrny
- złoty
- platynowy
Większość niezbędnych usług świadczymy już dla klientów, którzy zdecydują się na pakiet srebrny. Platynowy jest dedykowany rozbudowanym firmom, którym zależy np. na usługach tłumaczeniowych lub dostępności sali konferencyjnej w wymiarze większym niż 2 godziny miesięcznie. Wirtualne biura usprawniają działanie firmy, ponieważ kwestiami formalnymi (obsługą korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej), księgowymi i rachunkowymi zajmują się specjaliści z naszego biura rachunkowego.
Wynajem wirtualnego biura w Warszawie
Idealne rozwiązanie dla freelancerów i nie tylko! Podstawową zaletą rejestracji wirtualnego biura jest obniżenie i optymalizacja kosztów. Wynajem lokalu w warszawskim biurowcu jest bardzo kosztowna, a
wirtualne biuro możesz mieć już od 150 zł miesięcznie! Do kogo adresowane są nasze usługi wirtualnego biura?
- Freelancerów
- Start-upów
- Osób pragnących obniżyć koszt prowadzenia działalności
- Firm, które chcą zdobyć klientów na rynku lokalnym
- Przedsiębiorstw zajmujących się prowadzeniem szkoleń i organizowaniem konferencji w Warszawie
- Sklepy internetowe
Zapraszamy mieszkańców Warszawy oraz osoby zainteresowane zarejestrowaniem działalności w Warszawie do skorzystania z naszych usług!