Wirtualne biuro Warszawa - TAX SAFE Biuro Rachunkowe

Usługi wynajmu wirtualnego biura cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ pozwalają uzyskać adres w cenionej lokalizacji i porządkują sprawy organizacyjne, a jednocześnie nie wiążą się z dużym kosztem dla przedsiębiorcy. Biuro rachunkowe TAX SAFE oferuje wynajem wirtualnego biura w Warszawie w jednym z 3 pakietów:

  • srebrny
  • złoty
  • platynowy

Większość niezbędnych usług świadczymy już dla klientów, którzy zdecydują się na pakiet srebrny. Platynowy jest dedykowany rozbudowanym firmom, którym zależy np. na usługach tłumaczeniowych lub dostępności sali konferencyjnej w wymiarze większym niż 2 godziny miesięcznie. Wirtualne biura usprawniają działanie firmy, ponieważ kwestiami formalnymi (obsługą korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej), księgowymi i rachunkowymi zajmują się specjaliści z naszego biura rachunkowego.

Wynajem wirtualnego biura w Warszawie

Idealne rozwiązanie dla freelancerów i nie tylko! Podstawową zaletą rejestracji wirtualnego biura jest obniżenie i optymalizacja kosztów. Wynajem lokalu w warszawskim biurowcu jest bardzo kosztowna, a
wirtualne biuro możesz mieć już od 150 zł miesięcznie! Do kogo adresowane są nasze usługi wirtualnego biura?

  • Freelancerów
  • Start-upów
  • Osób pragnących obniżyć koszt prowadzenia działalności
  • Firm, które chcą zdobyć klientów na rynku lokalnym
  • Przedsiębiorstw zajmujących się prowadzeniem szkoleń i organizowaniem konferencji w Warszawie
  • Sklepy internetowe

Zapraszamy mieszkańców Warszawy oraz osoby zainteresowane zarejestrowaniem działalności w Warszawie do skorzystania z naszych usług!